Fastelavnsstævne og tøndeslagning

Så er vi klar til endnu et hyggeligt stævne i Ebberup Rideklub!
Til dette stævne vil der være følgende klasser:
1. LD1-LD2 sløjfeklasse for pony. Præmier til alle der opnår mindst 62%. Hjælper og/eller opråber er tilladt
2. LD1-LD2 sløjfeklasse for hest. Præmier til alle der opnår mindst 62%. Hjælper og/eller opråber er tilladt
3. Showklasse LD1-LA3 for pony. Præmier til alle placerede
4. Showklasse LD1-LA3 for hest. Præmier til alle placerede
5. Holdridning
100 kr. pr klasse.
Man må meget gerne være udklædt - både hest og rytter. Udklædningen må dog ikke forstyrre ridtet og dommeren skal have fuldt udsyn til rytterens opstilling.
Klasserne er åbne for alle medlemmer af EBR.
Dommeren vil være en frivillig.
Tilmelding og spørgsmål til Anna Sophie (sms 27126424 eller mail yacardi@hotmail.com)
Ikke-medlemmer af Ebberup Rideklub kan deltage til stævnet ved at købe et gæstemedlemsskab til 50 kr. eller et stævnemedlemsskab.
Et stævnemedlemsskab på 6 måneder koster 175 kr.
Vi slår katten af tønden (til fods eller til kæphest) ☺️kl. 14.00. Alle (udklædte) børn i alderen 1-16 år er velkomne. Der vil være aldersopdeling.
Der vil være en præmie til den flottest udklædte.
Pris for at slå katten af tønden: 50 kr. pr barn inkl. saftevand og 1 fastelavnsbolle.
Sidste tilmelding til både stævne og tøndeslagning: d. 15. Feb.
Vel mødt!
Mvh. Stævneudvalget